divendres, 16 de novembre del 2007

indoor karting barcelona


Avui, els de la feina s'ho han currat!!!

Si si, perquè no m'estressi en la meva volta al món laboral, han decidit que podíem anar a fer unes voltes a l'indoor kartinc barcelona!!! : ) a les 6 de la tarda. Però no us penseu que me cansat gaire al matí, no no!!!

Primer he anat a bcn a buscar la certificació, després a enquadernar uns dossiers del pavelló (si sembla que l'arrenquem el 26 ...ja ho veurem). Quan he arribat a Santa Maragarida de Montbui, pos res, a que el jefe em firmi las certificacions i cap a l'ajuntament a entrar-les.

Total, que he arribat a la caseta... sobre les 12:30 jijiji, 30 minuts i a dinar a Can Canela!!! mmmm mouse de xocolata blanc!!! bo boooo!!! : )

I res, com avui hem fet sobre taula llaaaaarga, a l'arribar a la caseta, dues cosetes i cap a Sant Feliu!!!
jejeje, així que no he fet res en tot el dia!!! : )



PS: tant temps dient d'anar-hi amb "els nens" i mira... al final amb la feina!!! HI HEM D'ANAR!!! : )

1 comentari:

Roser Goula ha dit...

ehem... i d'això en diem treballar? quina sort que tenen alguns ... :P

pd. tot i q jo no em queixo; potser sí q sembla q treballi més q tu però hi estic a gust ^.^