dimecres, 7 de novembre del 2007

VACANCES!!! : )

Com alguns ja sabreu... estic de VACANCES!!!! : )

Si si, al novembre i de vacances!! : P shhhhhh no us vull ni sentir!!! que les vacances son ben meves!! me les he guanyat durant tot l'any!! que vosaltres ja les hagueu gaudit, no vol dir que jo, aquestes dates, no en pugui fer. És més... jijiji us diré que encara em quedaran 7 dies per fer!! (de quan vaig estar de baixa) així que.... treballeu!! : P

I bé, necessito la vostra ajuda!!!
Ja que sou tots tant treballadors ara em trobo solet, aquí de vacances i sense saber que fer. Així que ja m'esteu proposant coses per fer fins dimecres que ve.

De moment us puc dir que porto dos dies agafant la bici (si si encara que no ho sembli tinc una bici). Nu se pas qui em va enredar en aquest món (ja ho sap prou bé ell) i bufffff. No faig més de 8km al dia i... rebentat!!! si si, com ho sentiu!!! I avui amb un mal al cul...

Ho reconec, no estic en forma!! Ara, qui gosi dir alguna cosa... ja esta agafant un bici i que vingui a fer la ruta. Ja vorem si arriba a la font!!! (primera parada obligada a no més de 3km de casa).

Apa us presento la meva súper bici, és una BH, suposo que de Bici Hernández, no? jijijiji. Res em vaig descantar al final per una BH perquè la meva primera bici de petit va ser una BH, així que si havia de tornar a aquest món... res millor que una BH.
Aquí en teniu una foto peruqè us en feu una idea, això sí, la meva està més bruta!! jejeje
[ Dani, els 2dies he arribat a l’emissora (st pere marti), demà ja aniré fins a Can Caralleu. Tu que saps el que és, espero que tinguis paraules de suport i ànims per a mi ]

8 comentaris:

Sergi Hernández ha dit...

Dani, ho sento, només he arribat a st pere marti. Es que ja es feia fosc!!! Po bueno, 3dioes seguits fins a l’emissora... no està malament, eh!! ; )

apa ara a merenaaaar!!! crossanetsss!!! nyaaaaammmm : )

Anònim ha dit...

Caram!!!! Fins l'emisora tu!

Estas fet un machote eh! Ja no se si podré seguir-te el ritme. :P

Per qui no ho sàpiga, la suposada "aventurilla" des de casa seva fins l'emisora realment són 20 min amb la bici. Hi ha iaios que fa més tros per anar a buscar el pà.

Els crosanets te'ls has ben guanyat. Jeje

Tampoc et passis d'entrenament eh! Que dissabte tenim partit.

Apa

Anònim ha dit...

El consultorio de la Srta. Pepis solo es un dia a la semana????? sigo esperando mi respuesta...y si es cierto que son 20 minutos en bici.....buff Sergi, te has acostumbrado fatal con moto y coche eh!!! (lo dice la antideporte...si)

Roser Goula ha dit...

Eps! Vaig rebre elteu sms. U sento, avui i ahir he anat de cul ^.^ Però estic contenta!!! Tot va bé i la feina 'grada molt! Ara només he d'aprendre a compaginar-la amb francès, italià i les 50mil coses que faig. jeje! Visca! Torno a ser una persona útil i amb el cervell despert!

Roser Goula ha dit...

Per cert, quant al teu temps lliure... Sempre pots anar de compres ^.^ o seguir recorrent la comarca en bici o ...no sé... descansar i mirar la tele, tu! que per algo són vacances! com a mínim, veig q em vas fer cas, i has aprofitat alguna estona de les vacances per esciure un post! jeje Ben fet!

Sergi Hernández ha dit...

eeeeh!!! que no es fa en 20min NI DE CONYA!!! po si jo tardo ven bé 40min. Això si, fent la parada OBLIGADA a la font per descansar un mínim de 5min!!!

Us convido a ke feu la ruta amb mi quan vulgueu ; )

Dani, et vaig dir que em deixessis bé!!! : P

Elena, el consultorio... esta CERRADO POR VACACIONES!! a ver si leemos bien : P

Roser, demà aniré a comprar ; ) que li he de fer un regalet a una persona que ser jo : )

marta ha dit...

20 minuts de bici? nyiclis :P

Anònim ha dit...

si estas de vacaciones....porque no scribes algo todos los dias?? o esque llegas muy cansado de la bici? jejeje