diumenge, 2 de desembre del 2007

mini blogs

Després d'uns dies sense actualitzar, us poso al dia amb un RESUM DE TOTS AQUETS DIES...

- BON NADAL!!!
ves per on ja fa un parell de setmanes que ja estem al Nadal!!! bé això diuen els del tall britànic i les seves llumetes.


- FEINA
no paro quiet!! i aquestes dues últimes setmanes mogudetes. Canvio de feina ja? m'espero a acabar l'obra? deixo les constructores per passar a viure millor?

...el temps ho dirà.


- DOS PUNTOS COLEGA!!!
aixxxxx ja he perdut els meus primers dos punts del carnet de conduir!! : ( us podeu creure que fa una setmana vaig rebre una multa del mes de juny?? ...hauré perdut més punts i jo sense saber-ho??


...no chicho no, per sort DOS i no TRES!!!


- MEILAND futbol7
després de l'inici desastrós 0victòries - 4 derrotes, l'equip ja rutlla!! : ) En aquests moments 4-5 i el partit perdut... ens el van robar!! qui es pot creure que jo (un angelet) puc fer un penal?? [arbitruchu que vaig tocar la pilota amb el pit!!!]


I res, ara TRES dies de feina i au!! mini vacances!!! Cap a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València, quan torni ja us explicaré.

Apa, avui us deixo amb una nadala ; ) ...tres dies i Nadal!!! : )



per cert, quina gran cançó!!! : )

1 comentari:

Sergi Hernández ha dit...

ostres pedrin!! veig que tant temps sense actualitzar he perdut TOT el munt de seguidors que tenia : P