dilluns, 12 de novembre del 2007

Estarem somiant??

oleeee!!! segona victòria consecutiva!!! : )

Ens ha costat però l'equip ja funciona!!! (sent justots i tot, 7). Després de dos ascensos consecutius, no vam començar la temporada a Primera massa bé. Lesions, absències per feina, dos fitxatges que no apareixen... vam començar malament, 4 derrotes consecutives. Dues d'elles doloroses. Però sembla a ser que l'equip està agafant el to físic.

ueeeee!!! Per fi vaig marcar!!!
vaig marcar... en pròpia porteria : ( si es que més desastre no puc ser!! 0-1.
La meva actuació, no acabar aquí. Per arreglar el meu error inicial, provoco un penal. Xuto el penal i... el para el porter!!! (no em deixaran tirar més penals). Per sort, quan vaig fallar el penal ja guanyàvem 3-1.

Per un dia que jugo davant... i res!! Ja em veig dissabte que ve, un altre cop, a la defensa!!

Que continuï la ratxa!!

3 comentaris:

Roser Goula ha dit...

vaja vaja! així que d'Oliver Aton res, no?!?! jejejej segur que deus ser aquell company de l'Oliver que sempre la cagava jeje :P Ei, de bon rotllo, eh!!!!
Bruuuuuuuce, el BRuce!!! Ara m'ha vingut el nom de l'amic de l'Aton. En fi, Bruce, que hi hagi més sort en el proper partit ;)

Sergi Hernández ha dit...

escolta!! a mi sempre em va encantar el Bruce!!! potser per això, perquè m'hi veia reflectit : P
deixarem per l'Oliver Aton al dani i el Tom Baker al yuri, jo... a la defensa!! súper Bruce Harper!!! : )

Anònim ha dit...

A la defensa, a la defensaaa! :)

Ja que amb el tema de la bici et vaig deixar amb el cul a l'aire, aquest cop et defensaré una mica. Autogol, autogol tampoc va ser, li va rebotar un xut del contrari i va desviar un pèl la trajectòria. Dono fe de que n'ha fet de molt més grosses.

Això si, la comparació amb el Bruce és totalment encertada jaja

Mur infranquejable de l'Intercomarcale: Sergi & Isaac