dilluns, 31 de desembre del 2007

BON ANY NOU!!!


El 2007 ja s'acaba!! ...unes horetes i 2008!!!

Veig que ens espera un any carregat de sorpreses!!!
acabarem la piscina?? i el pavelló?? uixxx nuse jo....
aprendre (d'una vegada) a skiar?? (el 12 de gener ho sabrem)
l'intercomarcale assolirà l'ascens a Champions??
seré tiet aquest any?? ...veig que cada dia queda menys!! : )
o com diu el Dani... serà el meu últim any de solter? (erika el tuyo siiiii) (eva el teu el primer de casadaaaa) em casaré jo tb aquets any?? aniré a viure a igualada?? vindrà la marta a sant just?? jajaja. Calla no ho facis tu abans tot això!! : P

per acabar l'any us deixo amb una cançó que ...m'encanta!! : )




apa gent, ens veiem aquest any!!

BON ANY NOU!!!

URTE BERRI ON!!!

3 comentaris:

Roser Goula ha dit...

Awimbawé Awimbawé Awimbawé Awimbawéeeee!
Quin bon rotllo de cançó! ^.^

Bon any nou i ja ens aniràs informant de totes aquestes novetats ue portarà el 2008!!!!! ....sonen campanes de boda per Igualada?????????? ;D

Sergi Hernández ha dit...

jajaja, això Roser, tu liala!!! ; P
que va, que va!! res de campanes. Les campanes sonen per Menorca i al 2009 Vitòria, però per aquí apropet res de res!!!

la cançó era per acabar-començar amb molt bon rotllo l'any!! : )

apa BON ANY!!!

Anònim ha dit...

K monuuuuu l'hipopòtam jeje
Joeeee quants plans que tens... i importants!:)