dijous, 3 de juliol del 2008

Qui em convida??

Dani haviam si fas el favor de portar-me més al cine!! que ja veus que des de que vam anar a veure idiana... ja no he tornat a actualitzar!!!

De fet... volia actualitzar l'altre dia, que vam anar los 5magnificos a sopar!! si si per fi vam anar a sopar!! un dijous, és que tenim unes agendes tan plenes que al cap de setmana no ens podem veure. Po bueno, que l'important era veure'ns!!! A més, tenia un regalet per l'Edu... que va resultar que ja tenia (xascuuuuu).
Per cert Yuri... on ens vas dur a sopar al final?? al costat de casa, po nom del lloc??

Dani, i així la nova feina que?? com va??
Jo després del sustu m'ho prenc amb més calma!!! : ) i a qui no li agradi... DOS PEDRES!!!
ara plego cap a les 7 i vaig a la piscina!!
vist que no puc ser el nou indurian... seré el nou michael phelps!!!

Bé, tornant al començament del post... em pot convidar qui vulgui i on vulgui, eh!!! i jo ja actualitzaré!!!

i per fi demà... divendres!!! iujuuuuu : ) i el jefe que marxa DUES setmanes de vacances!!!! ueeeeee : ) tranquil·litat

1 comentari:

Roser Goula ha dit...

i m'ho haguessis dit abans t'hagués convidat jo a sopar avui! m'he quedat sense xicot (sopar amb els amics), sense pares (són a olot) i sense amigues a qui atabalar un rato (unes mirant documentals, altres que marxen fora de finde...). en fi, he acabat anant a l'fnac, m'he comprat billy elliot i ara compraré una pizza i me la menjaré al sofà disfrutant de la bona peli. és un gran plan, oi? tot i així, m'hagués agradat veure't! fins aviat, potser, doncs?! :D