dijous, 22 de maig del 2008

INDIANA JONES


siiiiiiiiiiiiiiiiiiii demà vaig a veure l'estrena d'indiana jones!!!
si si, soc un friki, però mira, em fa gràcia.

Quan era peque vaig anar a l’estrena a LLEIDA!!! si, és que més lluny no la feien : P
Res, que em feia il·lusió anar al dia de l’estrena, i és més, havia promès al Dani, que el convidaria el dia de l’estrena, així que... lo prometido es deuda!!!!

Dani, ara falta que ens decidim si anem o no a la cursa de BTT de Sant Just. Que fem??

uooo!! Indiana Jones y la última cruzada la van estrenar a Espanya l'1 de setembre del 1989, però si encara no tenia ni 10 anyets!!! i molts de vosaltres encara us fèieu pipi al llit!!!!
Bufffff com passa el temps!!!
i ahir, 20 de maig... va fer 16 anys que el barça va guanyar la primera champions!!!

au gent!!! a viure que la vida son 4 dies, i només ens en queden dos!!!


PS: eeeeeh!!! Però que passa!!! Que ja no passa ningú per aquí!!?? No comenteu res!!! Sosuuuuussssss (això sergi, tu fes comentaris com aquests i així fomentaràs que deixin comentaris)

1 comentari:

Roser Goula ha dit...

na na na naaaaaaaaaa
na na naaaaaaaaaaaaaaaaa
na na na naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
na na na, na, na!!

[...]


*per si no te n'has adonat és la cançó de l'indiana jones.... això vol dir que ja està aribant!!! wowowoooo! que vagi bé l'estrena! jo no hi aniré avui però espero no trigar a veure-la!!! :D