divendres, 26 d’octubre del 2007

...i ja en van 6!!!


i ara toca un 207!!!
6 cotxes en un any!!! no està malament, eh!! ; )

Doncs si, aquest és el sisè cotxe d'empresa en un any. Els cotxes que han passat per les meves mans des del passat 2 de novembre del 2006 son:
-206 gris
-206 blanc, cotxe nou
-C2 ...de quin color era?
-micra blanc
-C3 blau
-i ara ... 207 gris alumini, cotxe nou

ueeee!!! no és BLANC!!! jijiji : ) Esperem que aquest duri els 2anyets!! que el 206 blanc... va començar bé, però va acabar que anava a estrebades!!! d'aquí que n'hagi portat 6. El portava a reparar i me'l tornaven igual. Els llestos de la Peugeot encara em pregunten a mi que li passa al cotxe!!! això és el volia saber jo...abans!! ara ja no, que tinc cotxe nou!!! : )

3 comentaris:

marta ha dit...

Ara ja no pots queixar-te de que no et dic res...

Ens veiem ara!!!

PD. ara li toca a un altre escriure, que m'han xivat que ho faria després de jo! :P

Roser Goula ha dit...

No sé si a mi em toca escriure o no :P però jo opino que no hi ha dret... n'hi ha que tenen 6 cotxes a la feina... i n'hi ha que no tenen ni feina! :P

apa, molta sort amb el cotxe nou! I a veure si dura una mica més que els altres!!

Sergi Hernández ha dit...

jijiji, no roser, no anava per a tu. Ell ja sap per a ki va, po es fa el longuis, eh!!! ; )
va ke ja no tens excusa!!! i no diguis que ara es cosa de TRES!!!

....escriuuuuuuuu