dimecres, 17 d’octubre del 2007

ara només falta que nevi

Com ja be sabeu, el cap de setmana passat vaig estar a Andorra. Apart de comprar sucre, formatge.... em vaig ARRUINAR, amb dues adquisicions que passo a presentar-vos ara:
- Primer tenim a les botes: son unes TECNICA Diablo Magnesium Ultrafit (de l'any 2007).
Crec que no son exactament les de les foto, aquestes deuen ser les d'aquesta temporada 2007/2008.
Jejeje anirem els tres nens igualets. Formarem el team naranjito ; )
Ah!!! mireu que MOLONGUIS que son!!! son com finestretes!!! jijiji, bé la majoria de finestres ja no s'obren així, per tant direm que son com portes!!!
Us estareu preguntant perquè coi serveix, pos és un "easy acces". Ja us diré si es tan easy o no.



- Segon: el súper CASC: un r.e.d. TRACE 05 skate orange.
Si si, és un súper casc!!! Acabo de veure que el puc utilitzar tan com per fer snow (com si jo en sabes), com per skiar (d'això algo faig jejeje) i per anar amb bici (dani, vigila no me'l posi un dia jijiji)





Ah!! realment no hi ha tanta diferenca de color entre les botes i el casc, com es veu en les fotos.

Per tenir l'equip complert només em faltaran els skis, però ho deixarem per més endavant (i ja veurem si arriba algun dia). Però ara el més important que falta és LA NEU!!! Així que ja pot estar nevant per poder provar els meus nous "amics".



PS: com ja us haureu adonat he fet més gran el tipus de lletra (pa los ke no ven, és a dir TOTS!!! que tots porteu ulleres i/o lentilles).

1 comentari:

Roser Goula ha dit...

WoooWOoooWOoooooooooo!!! Com molen!!! :D Molt bona compra, sí senyor! ^.^ Si aquest no neva, et cagaràs en tot, però! jeje
Esperem que sí, esperem que sí...

ara amb el casc ja no tens excusa; algun dia hauràs de provar l'snow! :P (realment hi ha tanta gent que skia que vagi amb casc?? jo sempre els he vist al cap dels que fan snow...)