dijous, 12 d’agost del 2010

pagès de ciutat 2.0

M’han encarregat una feina, que d’entrada sembla prou divertida: fer-me càrrec d’un hort aquestes vacances.
Contracte: temporal, fins el 27 d’agost
Sou: tot el que reculli

La feina sembla fàcil, regar per inundació i recollir la collita. Però no per algú que no rega ni les plantes de casa.

Ahir va ser el meu primer dia de “pagès”. Al sortir de la feina cap a l’hort i com a benvinguda... au! primera picada de mosquit obrint la porta d’accés. Comencem bé! (el proper dia ja em posaré la solució secreta anti-mosquits al sortir del cotxe).
Tot i això, la valoració del primer dia, la veritat que, prou bé. Divertit i entretingut (segur que si estiguéssim a l’hivern no diria el mateix). Així que si algú s’anima i em vol acompanyar a l’hort, només ho ha de dir!!

Apa, us deixo amb la meva primera collita.



Aspectes millorables: les basses menys utilitzades estan plenes de larves de mosquit. L’ajuntament hauria de fer-hi alguna cosa al respecte.

1 comentari:

roser ha dit...

casum l'olla, d'arquitecte a pagesot!!! xD jajaja

per cert, això de convidar a la gent al teu hort pot sonar malament...